Sklepy
Inspired by fashion
premiery

Światowe marki w nowym salonie Lula w Domu Mody Klif

17.05.2016
Data zakończenia: 30.06.2016

podstrona_lula

Idealne połączenie doskonałej oferty z wyczuciem stylu – taki jest butik Lula, stworzony przez kobiety dla wyjątkowych kobiet. Posiadający w swojej ofercie produkty dwóch luksusowych marek – Marc Jacobs oraz IRO, jest inspirującym miejscem dla każdej fashionistki.

Odważnie z marką Marc Jacobs

Nie bez powodu wielbicielki Marca uznawane są za lubiące eksperymenty modowe i nie bojące się poszukiwań własnego stylu poprzez śmiałe stylizacje. Sam projektant uznawany jest bowiem za skandalistę, a jednocześnie jednego z największych geniuszy świata mody. Inspiracją do tworzenia są dla niego zarówno wpływy street artu i mody ulicznej, jak i abstrakcyjnych dzieł najwybitniejszych twórców sztuki współczesnej. Swoboda, z jaką łączy oba te trendy, plus oddziaływanie tętniącego życiem Nowego Jorku, w którym żyje, stanowi o wyjątkowości wszystkich jego kolekcji. Dopracowane w najdrobniejszych szczegółach, uwodzą dynamiką, nonkonformizmem i nowocześnie definiowaną kobiecością. Dodają siły i pewności siebie, budząc zainteresowanie otoczenia. Świetnie skrojone linie doskonale dopasowują się do kobiecej sylwetki, wydobywając z niej to, co najlepsze. Taka też jest najnowsza kolekcja Marca Jacobsa. Znaleźć w niej można wszystko, co dla niego charakterystyczne, jednak w zupełnie nowym wydaniu. Widać mocny wpływ amerykańskiej kultury, co przekłada się na kolorystykę – biel, granat, niebieskości i czerwień. Kolekcja odebrana może zostać dwojako, bowiem z jednej strony kojarzy się z iście wakacyjną, marynarską symboliką, z drugiej zaś jest prostym odniesieniem do narodowych barw Stanów Zjednoczonych. Jedno jest jednak pewne – kolory są pełne, wyraziste i tworzą doskonałą całość. W kolekcji odnajdziemy też wiele z punk rocka. Szczególnie widoczne jest to w kompozycji sylwetek i mariażu stylów: do długich sukien nosi się swetry, do jeansów cekiny, a do lekkich sukienek ciężkie buty. Nowa kolekcja to także metafory z pop artu i Andy’ego Warhola, widoczne szczególnie w printach. Projektant czerpie szeroko od narodowych barw począwszy, przez rockowe klimaty, a na miłości projektanta do opery i jednej z jej największych diw – Marii Callas – skończywszy. Stąd pojawiające się zdobienia i kontrastowe przerysowania, które tworzą obraz niemający kresu wyobraźni, jednak spójnej i niezwykle uporządkowanej. Projekty od Jacobsa, choć oryginalne i przebojowe, należą do kategorii pret-a-porter, czyli gotowej do noszenia. Świetnie sprawdzą się w pracy, czy w czasie wolnym, dając poczucie bliskości wielkiego świata, nie tylko modowego. Świata, którego serce bije w Nowym Jorku.

IRO – francuski szyk i boho

Kiedy mówimy Francja – najczęściej myślimy o Paryżu i wszechobecnej elegancji. Ale nie statecznej
i zamkniętej na wpływy światowych trendów, tylko wolnej, świeżej i bezpretensjonalnej. Francuska moda daje kobietom wolność i władzę, co widać w projektach IRO. Ubrania nie krępują sylwetki, ale podkreślają jej kobiecość poprzez ultra seksowne jeansy, topy, dzianiny czy marynarki. Linie od IRO są harmonijne, ale na tyle charakterystyczne, że nie sposób pomylić ich z żadną inną marką. Sprawiają, że kompletowanie garderoby i codziennych stylizacji jest czymś więcej niż zwykłą przyjemnością. Noszenie projektów IRO wzmacnia pewność siebie, zapewniając jednocześnie komfort i luz. Kobieta IRO jest uśmiechnięta, spełniona i seksowna, co wyraźnie widać w najnowszej kolekcji wiosna/lato 2016. Luźne sukienki, piękne koszule, basicowe topy – ubrane w naturalne barwy zestawiane z surowymi marynarkami i obłędnymi, zmysłowymi jeansami kuszą i przyciągają spojrzenia. Prostota projektów nie ujmuje wyrafinowania i powabu, pozwalając tworzyć zwracające uwagę stylizacje. Zmysłowość, radość i piękno łączą się w całość definiując najnowszą kolekcję.

Moda to coś więcej niż ubrania. To przede wszystkim radość z definiowania siebie na różne sposoby. Salon Lula przenosi nas na dwa kontynenty i do dwóch różnych światów – Nowego Jorku i Paryża, umożliwiając wybór tego, który pasuje do nas najbardziej…
Zapraszamy na I piętro Domu Mody Klif!

960x960

Siła prostoty w MOLTON

Minimalizm dla jednych jest filozofią, dla innych wyrazistym trendem. Niezależnie od punktu widzenia to propozycja...
do góry