Kampania La Marqueuse 2018

16.08.2018 Aktualności

Nie od dziś wiadomo, że za pomocą ubrań wyrażamy siebie, nasze cechy charakteru, nastrój czy tożsamość. Dotychczas dodatki pełniły rolę zaledwie drugorzędną wobec głównego przekazu. Najwyższy czas wyciągnąć je na pierwszy plan. Biżuteria przestaje być tłem, a staje się najważniejszym elementem codziennej stylizacji. Urasta do rangi symbolu, który nas definiuje.

Najnowsza kampania La Marqueuse 2018 oddaje hołd kobiecie, która ponad wszystko ceni sobie najwyższą jakość wykonania, kunszt rzemieślniczy i oryginalny design, a biżuterią wyraża siebie i podkreśla swój styl i charakter.

Dziesięć wyjątkowych zdjęć w obiektywie utalentowanego Łukasza Pukowca, który w swoim portfolio ma m.in. okładki dla takich tytułów jak NUMÉRO, Vogue Portugal oraz liczne edytoriale dla Harper’s Bazaar, Elle i Schon Magazine to celebracja 10-lecia istnienia polskiej marki na rynku.

Kampania, która prezentuję kobietę La Marqueuse – pewną siebie, dojrzałą, świadomą jakości i spełnioną – przedstawia najbardziej ikonowe modele biżuterii z danej kolekcji, które w ostatniej dekadzie wybrane zostały przez klientki marki. To one najlepiej odzwierciedlają jej DNA.

Zaprezentowane w kampanii modele z kolekcji Ermitaż to autorskie projekty, wykonane ręcznie w limitowanej ilości egzemplarzy w złocie z brylantami, rubinami i opalami. Historyczne, oryginalne monety i amulety to kwintesencja kolekcji Empire, a inspirowane naturą modele z czarnymi brylantami z kolekcji Paradise zestawione zostały z najmodniejszymi w tym sezonie sygnetami z masą perłową i czarnymi diamentami w białym, różowym i żółtym złocie z ostatniej kolekcji Belle Guerrière. Każda propozycja niesie w sobie pokłady nieskończonej siły, podkreślając ukrytą w każdej kobiecie energię pięknej wojowniczki.

Motyw „strzemienia” odzwierciedlony w zawieszce oraz złotym pierścionku to element linii Chevalier, powstałej z miłości i pasji do jeździectwa. Najnowsze trendy biżuteryjne odzwierciedlone są w modelach kolczyków z perłami Kasumi czy naszyjniku z pereł hodowanych. To wyjątkowe połączenie elegancji i najwyższej jakości kruszców w nowoczesnym wydaniu.

Kampania na 10-lecie istnienia marki to swojego rodzaju hołd dla klientek La Marqueuse, które od dekady współtworzą z założycielkami – Jagodą Tarkowską i Urszulą Dmowską-Gęsiorek – wyjątkowe, oryginalne kolekcje i unikatowe modele biżuterii.

Biżuteria od polskiej marki La Marqueuse to złotnicze rękodzieła stworzone w limitowanej liczbie egzemplarzy przez najlepszych rzemieślników.

Wszystkie kolekcje dostępne są w stacjonarnych salonach La Marqueuse, w Atrium Promenada w Warszawie i Domu Mody Klif oraz w sklepie online pod adresem: https://www.lamarqueuse.pl/

KREDYTY DO ZDJĘĆ:

Zdjęcia: Łukasz Pukowiec

Asystent: Szymon Gosławski

Modelka: Polyanna / Neva Models

Make up i włosy: Aneta Kostrzewa

Manicure: Sosna Strachota

Retusz: Paul Drozdowski

Produkcja: Anna Rybus / Prospero Production